Sett klart serien nu och förstår absolut inte alla skriverier och hype den har fått nu senaste tiden. Första tre, fyra avsnitten var bra men sen blev det bara samma av samma vara resterande avsnitt. 2/10 ger jag serien och ni missar absolut inget om ni väljer att inte se den ;-)
chilling adventures of sabrina Gillade serien, lite vuxnare än den version som gick när jag var yngre. 7.5/10 häxor.
Bodyguard (TV Series 2018– ) - IMDb Såg mini serien Bodyguard på 6 delar och jag håller med kritikerna att den är absolut bra action och välspelad, men att slutet är det en hel del "Scooby Doo-varning" på Värd att se absolut men inget mästerverk.
Såg den också nu precis efter att ha struntat i den ett tag nu på grund av namnet... Men tyckte den var väldigt spännande och välgjord. Allt håller väl inte riktigt till 100%, men jag var helt fast från start till slut! Gillade särskild också att det typ var 50/50 kvinnor och män väldigt genomgående i allting.
Håller med dig! Jag ser ganska mycket serier och jag tycker det är lite dåligt med action som tilltalar mig likt denna, action med lite djup kanske man kan kalla det.
Såg precis sista avsnittet för säsongen av Mayans M.C. Jag vill se mer nu! Hade inga förhoppningar innan säsongen men den har varit sjukt bra rakt igenom!
"Beat" Blev besviken på hur den skildrade och utspelade sig inom klubb-scenen i Berlin, men ändå väldigt nöjd med den empatiska och emotionella kopplingen som ändå utvecklades i storyn.
"Dogs of Berlin" på Netflix Riktigt bra deckare med många trådar och livsöden. Vissa passar bättre in än andra, men väldigt välgjord med många snygga scener!
Fargo (TV Series 2014– ) - IMDb - säsong 1. Väldigt annorlunda och bra serie. Ska börja kolla på säsong 2 också.
Kickade igång Mr. Robot igen och är nu inne på säsong tre efter en tids pause. Sjukt bra och spännande. Säsong två var rätt så dryg och var där jag tappade intresset, dock blev det ett rejält lyft i slutet. Rekommenderas!
StartUp säsong tre. 8/10. Fick äntligen lite tid nu under jul att kolla in senaste säsongen av StartUp. Fortsatt sjukt underskattad och ruggigt bra serie. Var lite orolig över hur säsongen skulle utspela sig med tanke på hur andra säsongen slutade men fasiken så bra det blev. Och slutet på tredje säsongen bäddar verkligen för en spännande fjärde om de väljer att spela in en, speciellt för Adam Brodys karaktär. Tycker min beskrivning av första säsongen fortfarande passar in, även om den inte var lika "grov" under tredje säsongen. Topp!
Murder Mountain, rekommenderas. Murder Mountain: Welcome to Humboldt County (TV Mini-Series 2018– ) - IMDb
Titans Live action serien från DC, finns potential. Tycker dock skådespelarinsatserna är meh.. Dålig manus kanske