Har också sett halva säsongen och något jag inte riktigt hängde med på var tidshoppen. Ena stunden lever några o nästa är de döda för att i scenen efter leva igen? Såg den iofs på natten så kan ha varit för trött.
När kommer dessa tidshopp [emoji848] Sätt dom två första avsnitten och jag är positiv överraskad, brukar nämligen inte gilla fantasi... Kollade mest för att brorsan drog igång det
Man måste alltid ge en ny serie 3 avsnitt, not more not less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out. Once the number three, being the third number, be reached, then you shall make an opinion
Har sett hela nu och kan säga som så att de sker hela tiden, då serien följer tre olika karaktärer under olika tidslinjer. Det märks mer och mer och blir även tydligare. Tog till avsnitt tre innan jag reagerade och sen i avsnitt fyra att fatta vad som pågick haha..
Strax klar med andra säsongen av You (Netflix). Ett guilty pleasure men det är ruskigt underhållande. Rekommenderas!
Oj, trodde ärligt att de la ner den efter säsong två just med tanke på hur mycket den tappade och enligt mitt tycke blev riktigt usel :-)
Har börjat se nya Hamilton-serien. Kvaliteten är väl ungefär det man kan förvänta sig av en svensk produktion.
Instämmer med @220volt och @psp123 i att James May: Our Man in Japan var bra och skön underhållning. 7 av 10.
Sugen på att dra igång Dracula på Netflix. De första avsnitten ska tydligen vara riktigt bra men det sista katastrof. Någon här som sett serien?
Jo har sätt den redan blev bara sämre för varje avsnitt, men ändå i det stora hela helt okej serie sätt värre saker i alle fall.