Så var femte säsongen av Better Call Saul slut. Inte många serier som är så välskrivna och håller en så enormt hög kvalitet rakt igenom. Mina varmaste rekommendationer.
Trailern gav intrycket av att det var sci fi.. var mest cowboys osv..får se om jag orkar igenom.. Jag orkade ej kolla färdigt första säsongen av the strain... finns ett överflöd av tv serier... som tyvärr inte är värd min tid...
Har precis tagit mig igenom Breaking Bad.Tyvärr en väldigt överhypad serie enligt mig. Något man måste se, absolut inte. I brist på annat är den spännande och underhållande överlag. Betyg 6/10.
två serier jag följer varje vecka. west world och homeland. Homeland tycker jag mycket om! riktigt bra serie och mycket som händer som är kopplat till verkliga världen. Handlar om CIA och USA och hur allt funkar i välden (lite bias enligt mig).
Dags att se om breaking bad och se om den är lika bra som jag minns den och denna gången med den bästa tvn på marknaden eller ja näst bästa om man ska vara petnoga
Unorthodox | Netflix Official Site Väldigt välspelad och en story som fångade mitt intresse från start. Gillande också att det bara var 6 avsnitt. Det blev därmed aldrig utdraget eller tråkigt. Rekommenderas! "Esty har växt upp bland chassidiska judar i New York och är fast i ett olyckligt äktenskap. Hon bestämmer sig för att fly till berlin, där hon upptäcker friheten" - Netflix View: https://www.youtube.com/watch?v=-zVhRId0BTw
Vad tyckte du om säsong 8, och om sista avsnittet särskilt? Liten SPOILER nedan i form av mitt omdöme. Om någon är VÄLDIGT känslig, läs inte, annars lugnt att läsa: Jag tyckte säsongen var en av de bättre, men i sista avsnittet vände det rejält, tycker faktiskt sista avsnittet var tv-historiens sämsta avslut på en tv-serie, åtminstone sämsta avslut av alla de serier jag nånsin sett. Slutet var så konstigt och orealistiskt och korkat, stämde inte alls med min bild av Carrie som karaktär. Och slutet var fullt av logiska kullerbyttor som inte var vettiga alls. Snacka om att få tittarna att HATA huvudpersonen och ett rejält ovärdigt sätt att avsluta hennes karaktär på (även om regissören i en intervju sagt något i stil med motsatsen, att det var ett värdigt och fint sätt att avsluta serien.....not).
Precis börjat titta på Supernatrual. 6 avsnitt in och är helt hooked. Nackdelen är ju att man måste ladda ner serien eller köra vpn på netflix. Inte för seriöst, lite skräck, lite humor o lite action. Go blandning. rekommenderar specifikt till alla som gillar övernaturliga film i nutid.
Denna sajten är bra om man vill kolla vilken tjänst som en serie finns att streama från Playpilot - Utforska alla streamingtjänster på en plats