Jag har precis lagt mig till rätt och gör mig beredd på en maratonliggning tillsammans med ett program jag såg med föräldrarna när jag var liten och minns som jävligt bra; Around The World In 80 days with Michael Palin. Premissen är att Palin ska åka jorden runt på 80 dagar utan att flyga. Jag minns många intressanta platser och möten. En helt klart annorlunda reseskildning.
Californication, True Blood och Game of Thrones. Mycket nöjd med samtliga.... sa jag att jag jobbar halvtid pga diskbråck? Första gången jag tagit mig tid till att se serier! Sent from my MB525 using Tapatalk
True Blood S04E09 Curb Your Enthusiasm S08E07 Entourage S08E05 Weeds S07E09 Just Weeds har tappat väldigt mycket på senare tid. Det har blivit att man fortsatt följa den "bara för att". Övriga serier däremot.
Blev tipsad om The Shield så den har jag pressat ett par säsonger av nu (i min mening är det det som serier är till för, att pressas! Så mysigt när man hittar en serie som det redan finns flera säsonger av ) Sen kollas True blood och Entourage också, och väntar otåligt på att Californication och Dexter ska dra igång igen!! Edit: Höll på att glömma, Walking Dead!
Californication - Säsong 1 & 2 avsnitt av säsong 2 Må säga att det är en förjävla bra serie, helt chill och skön imo. Mycket sevärd som en bakisdag som denna. Har alla säsonger så nöter så gott det går ^^
Sista avsnittet av Entourage, S08E08. Ännu en bra serie som har lidit mot sitt slut. Måhända inte den bästa, men en väldigt underhållande sådan.
Säsongsavslutningen utav Entourage - Såååå jävla bra slut. Fyfan, trodde verkligen inte de kunde få till de som de gjorde på 30minuter
Precis beställt hem säsong ett av Six feet under, och säsong två av Dexter. Nöter mig igenom säsong fyra av Sopranos parallellt Läser även andra Dexter-boken, Dearly devoted Dexter, på engelska eftersom jag inte vill bli förvirrad av förändrade namn och annat i den svenska versionen. Har även sett: Otaliga avsnitt av The Simpsons Säsong ett till tre av Futurama Slumpmässiga avsnitt av Family Guy Band of Brothers The Pacific
Då ska vi se här. How I Met Your Mother, S07E01E02. Two And A Half Men, S09E01. Weeds, S07E13. Ah, och så drar Modern Family, Community och Fringe igång denna vecka.