The Continental: From the World of John Wick View: https://www.imdb.com/video/vi4002006809/?playlistId=tt6486762&ref_=tt_pr_ov_vi Underhållning i John Wick's anda, 7/10
Silo (TV Series 2023– ) ⭐ 8.1 | Drama, Mystery, Sci-Fi Jag tyckte att den var riktigt nice. Har redan köpt böckerna kan inte vänta tills säsong 2 kommer.
Andor (TV Series 2022– ) ⭐ 8.4 | Action, Adventure, Drama Tyckte den var bra, lite mörkare än vissa andra star wars serier, 4 av 5
The Continental... The Continental: Aus der Welt von John Wick (TV Mini Series 2023) ⭐ 7.5 | Action, Crime, Thriller Mycket seg och svår att följa utan att tex mobilen hamnar i handen som en bisyssla..
Special Ops : Lioness kan jag tipsa om. Mycket bra 8/10 av mig i betyg. Finns på Tele2 Play, i skrivande stund 2 avsnitt släppta. Jag har dock sett alla 8 avsnitten. Special Ops: Lioness (TV Series 2023– ) - IMDb
Gen V. Bra och underhållande finns på prime video. Sett filmen Chef också på Netflix den är riktigt bra!
Började se "Estonia" häromdagen och verkar väldigt lovande, dock ligger alla avsnitt efter det första bakom en betal/prenumerationstjänst. Har TV4 ändrat på något sätt? Innan kunde jag se "allt" på TV4 fast med reklam, vilket är okej om det är "gratis". Eller släpps dessa till oss vanliga statare senare/löpande? Edit: Kollade nu och nu står där "Nästa avsnitt måndag 6/11 - Uppgradera till plus och se alla avsnitt nu" Så vi dödliga får serieavsnitten löpande per vecka. Just Estonia kan ses till 24 oktober 2024 så jag väntar tills alla avsnitt går att se, då plöjer jag den.
Poker Face Sedd på Sky Showtime Underhållande serie med ett nytt mordfall varje avsnitt, berättad på ett speciellt sätt, och med mycket humor. Rekommenderas! Poker Face (TV Series 2023– ) ⭐ 7.9 | Comedy, Crime, Drama
A Murder at the End of the World disney+ A Murder at the End of the World (TV Mini Series 2023) ⭐ 7.7 | Drama, Mystery, Thriller Bara två avsnitt släppta vid tillfället. Lagom chill-serie som jag fastnade för. Tog inte upp och fippla med telefonen öht, vilket jag brukar göra vid film/serier jag inte riktigt fastnar för.
The North Water, tv serie på 5 avsnitt. Var ett tag sen jag såg den men kom att tänka på den nu, riktigt bra. Mörk, smutsig och tung men bra, känns som att den visar lite hur brutalt den kunde varit att leva på den tiden . Mycket bra skådisar med. När jag kollade fanns den på SVT play men den är tyvärr borta. Ska finnas på AMC+ och Prime nu enligt Justwatch. Förresten så är Justwatch grym tjäns för att hålla reda på filmer och serier och var man kan streama dom, dagens tips! The North Water (TV Series 2021) ⭐ 7.6 | Adventure, Drama, Mystery The North Water - streaming tv show online View: https://www.youtube.com/watch?v=x8VZKyHIg70
Om du gillar Queens Gambit kan jag varmt rekommendera Lessons In Chemistry på Apple TV+. Höstens bästa och snyggaste serie.