Har börjat titta på Homeland med den fantastiska Damian Lewis som även spelar Dick Winters i Band of Brothers. Efter tre avsnitt är den väldigt lovande * Skickat från Tapatalk *
De senaste dagarna har jag sett Sons of Anarchy säsong 1 episod 1 fram till episod 9 och jag måste bara säga att denna serie är hur grymt bra som helst! 10/10 får den, och det är välförtjänt!
Kollade just färdigt på Sons of Anarchy säsong 2 episod 1 till 8 och nu börjar det hetta till ordentligt
Jag bävar för den dagen då jag sett klart alla SoA-avsnitt, vilket inte kommer bli på minst en vecka, men hur som helst. Kan ni några andra serier som är som SoA? Det här med en motorcykelklubbs liv och leverne.
kan inte komma på nån serie som är som sons of anarchy, den är lite egen! sjukt bra serie. du kan ju alltid kolla på weeds.. eller kanske breaking bad.
e den verkligen så bra? asså är den gjord för en ex-fånge som mig? för jag med min adhd tappar väldigt fort intresset av serier - speciellt om dom drar ut på något spännade över flera avsnitt...!!