Jag vet mycket väl hur IMDb fungerar, och hade det handlat om en film hade 7,4 varit väldigt bra. Rankingen av TV-serier är dock inte på samma nivå som filmer. Vänner, som är en av världens mest populära serier genom tiderna ligger på 87e plats (ungefär) med 8,9 i betyg. På plats 250 (där listan slutar), med 8,2 i betyg, finner vi Dinosaurs. Alcatraz med sina 7,4 i betyg får därför anses som dålig i sammanhanget. Källa: http://awardsdailyforums.com/showthread.php?t=22627 Ja, det är en inofficiell lista (han har t.ex. glömt Dexter) men även om platserna är ungefärliga stämmer mitt resonemang.
Nåja. Sen är det ju inte riktigt samma sak att en serie har 8,3 i betyg men det bara är drygt tusen personer som har röstat.
Sant, och IMDb ska man alltid ta med en nypa salt. IASIP ligger trea på den listan om jag inte minns helt fel, och skulle den verkligen vara den tredje bästa serien genom tiderna? :/ men men! Sent from my LT15i using Tapatalk 2
Det knepiga är att jag förstod vad IASIP betydde. Däremot håller jag med om att serien som ligger etta på IMDB-listan är bäst.
Så sjukt bra! vänta till sista avsnittet... OnT: Two and a half men S08E20 Sent from my sandwich using a Nexus S
Life's Too Short, första säsongen. Som det mesta Ricky Gervais och Steven Merchant gör är det briljant. Riktigt roligt! Sent from my Lumia 800 using Board Express
Håller med om, precis nyligen tittade klart hela serien och synd att det inte finns mer. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Precis sett färdigt första säsongen av Alcatraz och jag måste säga att det faktiskt inte är så dåligt som jag trodde det skulle vara. Hyffsad cliffhanger på slutet, är bara rädd för att det blir samma utdragna skit som Lost. Sent from my Lumia 800 using Board Express