Fått upp ögonen för serien och den är riktigt jäkla bra. Nyss sett klart S02E06. Tapatalked from my Galaxy Note
Säsong 5 som går just nu är helt fantastisk. Varenda minut av varje avsnitt är så jäkla obehaglig stämning!
Det går fort Edit: Jag vet att jag tjatar om det men FY SATAN SÅ BRA DET ÄR! Jag vet inte hur de lyckas göra det ännu bättre för varenda avsnitt, den där Vince Gilligan är ett geni!
Senaste avsnittet var så jävla bra. Har börjat kolla på Castle för att Nathan Fillon är awesome. Fick dock höra att det är en jävla massa familjedrama.
Såg första avsnittet av Frozen Planet och allt jag kan säga är; holy fuck! Satan vad häftigt. Vidare har jag hittat en fantastisk sitcom; Mike & Molly. Mike och Molly träffades på Overeaters anonymous så det är ett par stora typer vi snackar om. I stort sett inget är heligt och tjockisskämten haglar. Det jag har sett hittills har varit helt fantastiskt.
Senaste veckan har jag sett Day Break. Riktigt bra, fattar inte hur jag kunnat låta den ligga osedd så länge. 9/10. http://www.imdb.com/title/tt0801425/
sett klart hela ncis 08 riktigt spännade på slutet och bra clifhänger till nästa säsong (jag vet kommit ut ska börja kolla på den snart ) 9/10
Började kolla av samma anledning. Ok serie men jag tröttnade tyvärr efter första säsongen. Senaste var Warehouse 13 s04e05, kul serie. Perfekt om man gillar scifi oxh historia. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Sista avsnittet av True Blood... Det ryser i hela kroppen, hur ska jag klara vänta till nästa sommar ? ??!
Jag tröttnade tyvärr på Castle, familjedrama är inte min grej. Warehouse 13 tänker jag vänta med tills säsongen är slut.
Har precis börjat se "The Tripods" Jag minns den som riktigt spännande och stundvis läskig från när jag såg den som barn - i dag är den kanske inte lika spännande, men det är en rätt schysst BBC-produktion så helt klart sevärd.