Har plockat upp Lost igen. Sist gav jag upp vid säsong 3, tyckte den spårade ur. Kollar från s1 nu. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Någon som sett suits? Fick den i julklapp från jobbet och vet inte om jag vågar öppna den innan lite positiv feedback. Annars blir det byte till någon annan serie. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Såg klart sista avsnittet av säsong 2 av homeland igår. Ser fram emot säsong 3 Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Såg Breaking Bad s1e1 i morse. Verkar riktigt bra så ska se vidare. Finns flera säsonger av den på netflix för er som kör med det :-)
Kopplar på en del olika... Sons ofta anarchy Modern family Tbbt Himym The league Den sista hade jag missat helt och började kolla på förra veckan! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Kollade precis på sista avsnittet utav Breaking Bad Säsong 2. Har aldrig varit med om någon så gripande serie som denna. Rekommenderas! Finns på Netflix!
HBO:s Rome. Riktig fullträff fylld med massor av intriger , krig, blod, sex och tårar. Det var bättre förr helt enkelt. 10/10 helt klart
Revolution http://www.imdb.com/title/tt2070791/ 7/10 Var väldigt tveksam när jag läste om den från början. Men eftersom jag har en väldig soft-spot för post-apokalyptiska saker så gav jag den en chans. Även om jag inte gillar huvudpersonen, Charlies, skådespeleri så måste jag säga att jag blev positivt överraskad. Miljöerna där serien utspelar sig är snygga och trovärdiga, storyn är spännande och serien är mer rå och mörk än flamsig och fjantig som jag först hade förväntat mig! Klar sevärt om man som jag gillar post-apokalyptiskt och katastrof!
Awake Kollat på 9/13 avsnitt de senaste 2 dagarna pga sjukdom och helvete, är en mer-än-okej serie att kolla på >
Har börjat kolla på 90-tals scifi serien Sliders. Rätt bra om man gillar sånt. Ett gäng som besöker alternativa tidlinjer / jordar och hamnar i div knipor. Lite Stargate över denna. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2