its always sunny in Philadelphia Betyg: 8 av 10. Man måste följa serien lite men när man väl fastnat så är den hysterisk
Hur mycket längtar man inte efter nästa säsong/andra halvan av sista säsongen nu!? :O Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
hahaha har du också härjat dig igenom hela serien på netflix? har 3 avsnitt kvar på säsong fyra nu, började förra veckan.. känns illa.
Jag såg rätt nyss färdig på Homeland. Satan vad spännande det var. Ser fram emot säsong 3 men hoppas att dom slutar efter den. Just nu varierar jag mellan världens bästa sitcom, Arrested Development, Band of Brothers och Star Trek Enterprise. Snart börjar ju serievåren på allvar med Californication (hoppas det här är sista säsongen) och Community.
Kollat breaking bad färdigt nyligen, jävlar va bra längtar till del två av säsong fem nu. Har ca 20 avsnitt kvar på Sopranos nu och det är med riktigt bra. Har sett första avsnitten av Carnivale med och det börjar lovande. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Bara hög kvalitet på dina serier må jag säga. BoB och Arrestes Development måste vara världens bästa serier i sina kategorier. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Tack, jag är något av en tv-serienörd och ja, dom är helt klart bäst i sin genren, inget slår dom. Båda är serier som belönas den uppmärksamma tittaren mer än den som bara vill ha en snabb fix.
Verkligen. Jag älskar intelligenta serier, och Arrested Development får räknas dit även om den är på många andra plan också. Av vilken serie? :O Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Kanske man skulle se band of brothers för en tredje gång då, det var ett tag sen :-P Skickat från min Xperia S