Verkade vid bara anblicken vara ganska trevlig, ska testa den! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Southland är den "police procedural" på tv som känns mest realistisk, den tar upp gråzoner som oftast undviks i andra serier. Sent from my GT-P3113 using Tapatalk HD
30 Grader I Februari. Såg den ihop med familjen, välgjord i mina ögon. Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
Kör igenom det sakta, men säkert. Har snart sett hela första säsongen. Inte en av favoriterna, men definitivt en sevärd serie.
Jag älskar att det saker som det hintas om i säsong 1 dyker upp i säsong 3 och alla bakgrundsskämt och.. ja, jag skulle nog kunna pratar om AD i flera timmar. Har du bara sett den tre gånger? Jag är nog inne på min femte-sjätte eller så.
Jag kollar igenom Sons of anarchy igen atm. Sen blir det att kolla Oz (igen). 2 sjukt bra serier enligt mig. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Har precis börjat titta på Person of Interest. Helt ok serie, inget jättefantastiskt egentligen. Påminner mig om en gammal serier jag älskade, Kameleonten
Plöjt igenom son of anarchy s5. Inväntar s6 med stor förväntan Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Hell on Wheels. 8/10. S1&2 finns ute. Handlar om byggandet av järnvägen från USA's öst- till västkust. Hård och rå huvudkaraktär, med ett schysst skägg! Och en väldigt speciell norrbagge som kallas the Swede..
Laddade ner continuum inatt för att se va de va. Gick ju inte sluta titta, fruktansvärt bra enligt mig 8/10. Sen Big Bang Theory är ju oslagbar också 9/10 Sent from my GT-I9100
Har dragit igenom hela Blue Mountain State nu. Riktigt skön serie, lite American pie över det. Perfekt för slö tittande 8/10 bönor. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD