Tog tummen ur och började kolla Unforgettable igår. Måste säga att den är väldigt bra, och det skadar inte att Poppy Montgomery är med hehe ;p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Såg precis färdigt säsong två av spartacus (vengeance) och hittills har serien varit riktigt bra Hoppade över att se prequelen.
The Walking Dead Säsong 1-3. Något fick mig att fastna, såg i stort sett hela säsong 3 igår. Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
Precis börjat plöja igenom Californiacation, var skeptisk i början som med alla serier men jävlar vilken gud Hank Moody är! Fast som klistret satt jag efter bara ett par avsnitt.
Callifonication Grymt bra serie älskar den, härligt att den har börjat igen Själv har jag börjat med Rome igen den är riktigt bra Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Hur ska man klara sig å vänta ända tills sommaren på de nya avsnitten av Breaking bad? ???? Vill se nuuu! Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
The Wire för hela slanten för min del. Klockren serie. Inte bara en spännande polisserie utan också en samhällsskildring av det amerikanska samhället. Fruktansvärt bra. Bara Sopranos som kan mäta sig med den serien. Med andra ord är jag en stolt HBO-fanboy!
Första halvan av säsong 7 av Futurama. Kan inte få för mycket av denna serie. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag följer den slaviskt men tycker det börjar bli på gränsen till att vara för utflippat Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Jag har försökt en gång men det klickade aldrig men jag ska ge den en chans till. Däremot tycker jag att The Shield är riktigt jävla bra även om serierna bara är lika varandra på ytan.