Såg senaste avsnittet av Game of Thrones förut, mycket bra serie! Sen såg jag klart på säsong 1 av Heroes, och den serien är också väldigt bra.
Firefly har jag velat se, bygger väl på filmen Serenity som kom 2006 eller något? Grymt bra film var det i alla fall.
The Walking Dead säsong 2, två säsonger in och Lori lever fortfarande... Hoppas det ändrar på sig när man börjar på 3.
Nej nej. Firefly kom först men las ner efter första säsongen. Serenity gjordes för att knyta ihop säcken. Personligen tycker jag att filmen är rätt dålig eftersom det är massor av saker som är "fel" jämfört med filmen.
Okej då är jag med, såg dock att serien ligger väldigt högt rated. Tråkigt att de fick lägga ner den då. Ska så fort tid ges se den säsongen som finns ute.
Jag fullkomligt älskar den. Den känns trovärdig på nåt sett. Det märks att Joss Whedon älskar science fiction och western om inte annat. Sen är det små detaljer som att det faktiskt är tyst i rymden, inga ljud från rymdskeppen och sånt trams.
Tycker den blivit sämre och sämre sen säsong ett. Men klart man ser fram emot en ny säsong. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Tycker den var OK. Rätt kassa skådisar tycker jag. Betyg 2 av 5 från mig. Smaken är som baken.... Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Håller med... Grejen är den att det händer faen inte mycket... Egentligen.. Ett steg framåt ett tillbaka, ett steg framåt och ett tillbaka.. En hel säsong om fängelset och tjafset med the Governor.. Samma sak med säsong två.. Då bodde dom på bondgården... Och detta dödandet av alla "original medlemmar", dom lyckas ju onekligen få fram känslan av hopplöshet men kom igen nu... Nån liten ljusglimt i helvetet kan dom väl ändå kosta på sig ändå? Man får ju inte känslan av att de kommer vidare.. Vad är nästa steg i nästa säsong? dom har ju fängelset.. Rensa ur skiten så har dom ju en fästning klar.. Nåja.. Snart börjar ju Falling Skies iaf.. Dom sitter iaf inte fast i samma håla en hel säsong men där finns det ju annat att sitta och bli förbannad över... Näe jag är inte negativ.. Jag vill bara ha mer action!
Jag har tröttnat på TWD och kommer nog inte se nästa säsong. Tycker den grafiska romanen fungerar mycket bättre än tv-serien.
Nöjde mig med säsong 1. Typ 6 avsnitt (det som finns på netflix). . Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Stämmer. Seriealbumen är bra. TV_serien rätt trist. Klara aldrig av några av karaktärerna och att exsheriffen hade hundra likadana skjortor. Eller en oförstörbar.
Såg just sista avsnittet på Homeland. Kan lätt rekommendera den! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Homeland är grymt bra! Kan även rekommendera Dexter. Men senaste jag såg var Breaking Bad Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2