Usch jag har sett 10 minuter utav ett avsnitt, rena skiten! Top Gear UK är oslagbart, ikväll kommer ett nytt avsnitt ut
Vikings s01 e01. Kan inte sätta betyg på den efter 1 avsnitt men verkar helt klart sevärd! Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Såg senaste episoden av Breaking Bad jag också! En av de bästa serierna jag sett, ligger på nästan samma nivå som Sons of Anarchy!
Den är riktigt nice. Jag väntar på att alla av senaste säsongen finns ute Kör ett Marathon sen. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Förväntningarna var "through the roof" och upplevelsen var nånstans uppe i atmosfären. Väntar med spänning på nästa episod!
Har precis börjat se Battle 360, dokumentärserie om USS Enterprise och slagen i Stilla havet under andra världskriget. Mycket intressant.
Sträcktittar igenom hela Oz. En säsong om dagen har det blitt de 3 senaste dagarna. Helt underbar serie som är lika bra som jag mindes den.
Oz förstörde min skönhetssömn under en lång tid i början av 00talet när den gick varje veckodag på tv3 kl. 00.00. Fantastiskt serie.