Jag har börjat se Breaking Bad. Nästa ska väl vara S2E8 om någon sådan finns. Fan Bryan är kung. Så jag gillade komma hem från skolan och se Malcolm in the middle. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
4400, kollade klart igår. Den får 8/10. Det var inte ofta man var uttråkad! Började kolla på Boss efter det men har bara sett en del av avsnitt 1. Verkar rätt fet! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
I förrgår Ja det var sista. Såg klart Farscape för typ 6:e gången. Vet inte vad jag ska kika på härnäst.
Futurama och Farscape, bästa som finns. Testa Babylon 5 också, riktjgt bra sci-fi. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Börjat se nu på Defiance som går på TV6 (fan vad jag hatar deras betydelselösa reklamer). Ger den en chans å ser vad det utvecklas till. Hittills har det varit godkänt men inte mer. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Började också kolla på den. Känns lite B med den dåliga CGI animeringar och vissa skådespelare kändes stela. Ska fortsätta kolla och se hur storyn utvecklar sig.
Är det den med killen som öppnar ett gammalt Motel med sin morsa och har någon polare som alltid måste bära med sig nån syrgastub eller vad det är?
Såg sista avsnittet av Burn Notice. Värdig avslutning på en hyfsat bra B-serie. Någon som sett/ser Graceland och kan säga om den är bra eller inte? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Hur långt har du sett? Såg bara första avsnittet när det gick på tv för längesedan, men verkade vara intressant.