Tänkte kolla på den serien nu, kan återkomma ifall den var bra. -- Senast var det säsongsstarten av Grimm, som också är en bra serie. ^^
Jag gillade den inte, fastnade inte för den. Sådär, såg precis det första avsnittet, och det var inte helkasst. Det går att se på.
Kenny Powers är ju hur sjuk som helst och det gillas. 5e avsnittet idag om jag inte missminner mig och hittills har jag skrattat tills jag gråtit i varje avsnitt! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
håller med! så jävla skön är han Stevie får man inte glömma bort heller...haha han är riktigt lurig Nu ska jag titta på e05!
nä det tycker inte jag ;P än så länge har säsong 4 vart sjukt seg jämfört med resten av säsongerna.. jag funderar på att sluta kolla
Castle, fullständigt älskar den serien, Nathan fillion är ju där också en av mina personliga favoriter Skickat från min gamla sega Sony Ericsson Arc
Nu har ju jag bara sett första säsongen men jag tyckte den var grymt seg.. Är det mer fart i 2 och 3? Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Homeland S03E05, The Blacklist avsnitten, 1,2,3,4 och 5 för att komma ikapp och Dracula S01E01 , Ikväll blir det Ett nytt avsnitt av the blacklist
Du har ju ingen koll på The Walking Dead alls... Säsong 1 och 3 var ju de bästa, medan i säsong 2 så hände det ingenting... Säsong 4 har ju också varit riktigt spännande hittills!