News room (s01 typ 3 Episoder ån så länge ) vad bra serie... Känns lite som det kan va bakom kulisserna.. Skratt och spänning och lite igen känning faktor /Sickat från en telefon med namnet Sony Z1\
Chicago PD S01E03 som är en slags "spinoff" på Chicago Fire där handlingarna går in i varandra om man säger så. Så Skådespelarna från CF är med i ett hörn på CPD och tvärtom, CF är bättre dock!
Säga vad man vill om skådespelandet, men White Collar har fått till storyn rätt bra de sista avsnitten av säsong 5. Skickat från min LG G2 via Tapatalk Pro
New Girl följer jag ganska slaviskt. Är lite Vänner stuk över den. Riktigt kul och bra. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Absolut inget fel på skådespelet. Alla serier hos USA Network håller mycket hög klass! Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Säsongavslutningen av säsong 1 av Dracula Verkligen grymt avsnitt! Hoppas på att det kommer en säsong 2 ...
Första avsnittet av Black Sails - smårisigt tycker jag. Fanns några bra bitar så förhoppningsvis tar det sig. Sett tre delar av House of cards vilka har varit mycket bra. True Detective fortsätter också att briljera med avsnitt 3. Skickat från min C6603 via Tapatalk
West Wing! Är på S03 just nu. Jävla Hola! att inte fungera så jag måste anförskaffa det på annat vis. Vill ju streama!