Du är nog den första jag hört /sett säga att slutet var bra. :-P Personligen förstår jag inte hur serien kunde få detta slut.. (gillade det inte). Missförstå mig inte nu, tycker det är kul att åtminstone någon blev nöjd med slutet. Senaste jag kollade åt var de två första delarna av Banshee som verkar vara en lovande serie. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Inte sett senaste Walking Dead (blir idag). Annars är det väl Doctor Who. Jobbar på att dra igenom serien. David Tennant är ju briljant!
Fringe!! Fastnade efter tredje avsnittet. Såg den sen i sträck. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Hannibal Tyckte inte den var superbra i början, men efter 8 avsnitt verkar det bättre Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Håller med fullständigt! Verkade riktigt komplicerad och svår att förstå i början men blir helt klart bättre i slutet av säsongen. Ska bli en spännande andra säsong! Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Såg precis klart brittiska The Office. Lite tråkigt med bara 6x2 avsnitt + 2 delar i julspecial. Jag hade gärna köttat några delar till. Amerikanska The Office härnäst. Se om Carrell håller lika bra som Gervais.
Har börjat kolla Workaholics och är inne på säsong 2 just nu. Riktigt kul serie om man har lite dålig humor...