House of cards Fastna efter redan första avsnittet. Blev faktiskt riktigt imponerad av serien, tycker de e så jävla nice när serier har bra skådisar, spacey gör rollen perfekt (imho). Kan verkligen rekommendera den :-) 8/10 Sent from my C6603 using Tapatalk
Uttråkad och med Netflix har jag börjat se på Lie to me, två eller tre avsnitt in. Jag gillar! Sent from my C6903 using Tapatalk
Kikar och har fastat stenhårt på Breaking Bad... Kollade just klart säsong 4, bara 5an kvar på Netflix..Men visst finns det säsong 6 också?
Säsong fem är i två delar. De kallar båda säsong fem, trots att de sändes olika år. nexus 4, Tapatalk
Nope. Bara 5 säsonger Själv så såg man på efterlängtade GoT! samtidigt som man fick veta att serien har förlängts med minst 2 säsonger till det är riktigt nice
Avslutade precis första säsongen av Wentworth. Prequel till den gamla klassikern Kvinnofängelset. Den får Orange is the new black att framstå som en barnserie Skickat från min C6903 via Tapatalk
Kollegan köpte Breaking Bad dvd collection, skitcool...den levereras i ett kem-fat i miniatyr I toppen låg en förkläde med Pollos loggan på För att klargöra då, Breaking Bad sänds i 5 säsonger varav sista säsongen är uppdelad i två? Nån som vet om ALLA avsnitt finns på Netflix?
Kollade precis på telefonen. Och ja, alla avsnitt finns på svenska Netflix. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Notera att den "uppdelade" säsongen ser bara ut att vara 1 säsong. Där första delen är 8 och andra är 8 men det syns inte på Netflix Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Black Sail Grymt sjörövartema med snygg setting. Sett två avsnitt än så länge och kommer fortsätta kolla helt klart!