The Killing Serien med Kinnaman. Måste ge den 8/10. Lite skum i början och inte för den som gillar ett nytt "brott" varje avsnitt. Är på säsong två avsnitt ~4 nu och kommer absolut kolla vidare! Jävla indianer
Första säsongen av Penny Dreadful Det är snyggt, jävligt konstigt, bra skådisar och originell användning av gamla klassiska karaktärer. Riktigt bra! Sent from my LG G3 via Tapatalk
Brickleberry S01, S02. Ibland kan jag inte sluta skratta åt något skämt så får en skrattattack som varar i 5, 6 minuter.
Eastbound and down. Avsnitt efter avsnitt, roligaste jag sett på länge. Kan inte fatta att jag inte hört om denna serie tidigare, precis min humor
24 säsong 9, var varken spännande eller bra och karaktären Jack Bauer har förändrats till det sämre med åldern. Dags att lägga av nu kanske? Skickas från min iPad via Tapatalk
Inte helt otänkbart, men samtidigt inte alls lika attraktivt då (dåligt ordval kanske, haha). Skulle de inte göra en film också?
Do kan dom lika gärna lägga ner, keifer gör att det är värt att se! Skickat från Samsung Galaxy S3 via Tapatalk Pro
Extant ep 1&2. Hale Berry spelar en astronaut som återvänder till jorden efter 13 månader i isolering. Men någonting har hänt henne däruppe, kommer hon verkligen tillbaka ensam? Tyrant ep 1&2. Handlar om en kille som flyttat till Amerika. Hans pappa är diktator i ett annat land. Hans pappa avlider och huvudpersonen kastas in i en annan värld än det relativa trygga livet han levt i USA. Båda serierna verkar schyssta men Extant sticker ut med sin grymma produktion och design. // mobilt
The Walking Dead. Plöjt igenom första och halva andra säsongen, nu ger jag upp. Det finns inget som fäster hos mig med den serien.
Under the dome säsong 1. Ok serie men stundvis blir man riktigt irriterad hur självklara saker missas av karaktärerna. Sheriffen Linda beter sig t.ex. som en riktigt "dum blondin" vilket är ännu något man irriterat sig på. Men som tidsfördriv i brist på annat att se duger serien [emoji6] Betyg för säsong 1 blir 6/10 kupoler. Säsong 2 avsnitt ett och två börjar serien bli bättre och jag hoppas det går mer åt det vuxna hållet än ungdomsserie. Betyg 7/10. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk