Klämde hela S04 idag. Lätt värt en fredagskväll! Lätt värt 79:-/månad för Netflix också 8/10, mycket trevligt att titta på.
Såg några delar av Tyrant, rätt bra serie. Även Extant som jag tyckte var intressant i början men senaste delen var sådär.
Hell on wheels s01e01. Totalt slöseri med tid, stängde av efter halva avsnittet. Gillar man halvtaskig western kan det kanske vara något för dig. Betyg 2/10. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Den var inte så bra i början men den tar sig helt klart. Skickat från Samsung Galaxy S3 via Tapatalk Pro
Jag har försökt 2 gånger att se den där mc-gäng serien "Anarchy" eller liknande. Jag tappar intresset var gång, efter 3-4 avsnitt. Weeds kollar jag på nu, den är kul.
Sons of anarchy, jag diggade serien men vissa avsnitt är skit. Har börjat se marvels agent of shield. Ganska schyst.
The strain e5. Smått spännande avsnitt stund vis. Men är ett typiskt mitt i säsongen avsnitt. Så lite händelselöst [emoji6] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Har snart kört igenom hela Twin peaks! Har velat se den några år och så plötsligt fanns den på HBO Rekommenderas varmt!
Är den sevärd på ett sätt som gör att den blir kvällsprio eller mer som en backup man kan somna till? // mobilt
Jag tycker den är rätt lättsmält att kolla på innan jag somnar, brukar se ett - två avsnitt innan jag åker in i drömmarnas land.
Jag tror du och chraist skulle tycka om Ray Donovan. Den är inne på säsong två. Ray är en fixare för rika människor i L.A. Han tar hand om allt från nosiga reportrar till kändisbarns problem med lärare och musikers one night stands. Samtidigt måste han ta hand om sin familj och sin far som precis avtjänat ett tjugoårigttjugoårsåldern fängelsestraff. Ge denna en chans, det är en av mina favoriter! // mobilt