Tack för ännu ett tips. Ska försöka se den vid tillfälle [emoji1] [emoji106] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Såg en tråd på flashback tror jag det var om en animerad serie vid namn Chozen, var lite speciell men helt klart sevärd om man har den typen av humor. Länk Inte i samma klass som Rick and Morty eller Brickleberry men dög att kolla på.
Under the dome s02e09. Känns som att serien börjar gå mot sitt slut. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Varför bara halva andra avsnittet? Ja det är en riktigt nice serie i skräckgenren fyller tomrummet efter Dracula
Warehouse 13 älskar syfys serier detta är en skön mix mellan typ indiana Jones, x files och poliserier må vara usla sfx och så men hur brukar serier vara
Blev de två sista avsnitten av Falling Skies. Bra att serien/säsongen är över nu, har redan tröttnat på serien.
Ja visst fan har den tappat! Den var så jävla bra första och andra. Tredje var också bra men lite sämre. Fjärde nu vettifan alltså. När Lexi sa "He's also my father" kände jag bara ett stort jävla meh... Du har iofs inte kommit dit än. Ingen spoiler iofs eftersom man fattar det långt tidigare.
Tappat väldigt mycket sedan jag började kolla på den. Har jag inte kommit dit? Såg de två senaste avsnitten som kom ut igår?
Riktigt bra serie det. ^ Såg precis the strain ep07 Spännande avsnitt som de flesta [emoji16] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk