Avslutad: Sennheiser IE80S BT + diverse

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av slaskish, 14 dec 2020.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. slaskish

    slaskish Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 maj 2014
    Inlägg:
    211
    Mottagna gillanden:
    143
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi POCO X3 NFC

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi POCO X3 NFC
    ROM:
    Android 10
    Info:
    MIUI Global 12.0.8
    Telefon 2:
    Huawei P20 Pro
    ROM:
    Stock
    Telefon 3:
    UMIDIGI Plus E
    ROM:
    Standard
    Info:
    Feta spec för bra peng på sin tid!
    Platta:
    Lenovo TB2-X30F
    ROM:
    Lineage OS 14
    Info:
    Gammal HW. Funkar bra men segt
    Platta 2:
    Huawei T5 10,1", 4/64Gb
    ROM:
    Standard
    Info:
    Olycka även här, reservd. på g!
    Övrigt:
    scrcpy till en tele utan skärm
    Raspberrys, blandat i Hyper-V
    Hej!

    Jag har ett par jättefina hörlurar/headset i form av Sennheiser IE80S BT . Det är det bästa ljudet jag upplevt i ett par hörlurar, men samtidigt är det en del av er som känner till mig - och vet att hörlurar egentligen inte är nåt jag behöver fler utav, hehe.

    Jag fick erbjudande om dessa som ett alternativ till en dator som inte längre gick att leverera.. 5000kr+ som de tar på Sennheisers officiella sida är kanske att ta i lite grann.. Prisbilden ligger snarare runt de på Amazon.se , dvs ~2000kr.

    Jag har väl lyssnat in dem aktivt i 10h kanske, men främst använt dem som headset i Teams-möten. Känner inte riktigt att de får spela ut hela sin potential där...

    Det som har packats upp och använts är dels själva lurarna, sen Memory Foam-"plupparna" i strl L, resten ligger i sina plastpåsar.

    1500:- skulle jag vilja ha för dessa damer, går möjligtvis att diskutera vid snabb affär såhär inför jul och allt :)
    köparen står för frakt. (Eller hämtas i Jönköping)

    Övriga saker ska bara rensas ut nu för 100kr/st + frakt. (Eller hämtas i Jönköping)
    Det som finns är:
    2 x Mi WiFi Amplifier 2
    2 x Blitzwolf Net4 - kopior på ovanstående kan man säga.
    1 x Yeelock blåtandslås. Ett vanligt lås till dörrar osv med en kolv som åker in/ut men styrs via BT och inte fysisk nyckel.
    1 x Aqara SmartSwitch. 3 funktioner per knapp, dvs 12 olika scenarion från denna lilla pärla. Ett måste imo för er som kör Mi Home moddat/mot kina.

    I samtliga försändelser (om det inte medför extra frakt såklart) ingår en extra väldigt random julklapp som alltid passar någon :)

    Ha det bäst!

    mvh

    Sennheiser_1 (7).jpg
    Sennheiser_1 (1).jpg Sennheiser_1 (2).jpg Sennheiser_1 (3).jpg Sennheiser_1 (4).jpg Sennheiser_1 (5).jpg Sennheiser_1 (6).jpg stuff.jpg
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.