Fråga: Sensation original radion kass ?

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Micke92, 12 dec 2011.

  1. Micke92

    Micke92 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2011
    Inlägg:
    61
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena ! jag upplever original radion i min sensation xe som hel kass. Problemet är täckningen, så fort man rör på sig så brusar det bara vilket är otroligt irriterande ! Någon som vet hur/om man kan fixa detta på något sätt ?

    /Micke
     
  2. jaronsso

    jaronsso Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag använder den dagligen till och från jobbet och upplever aldrig några problem med störningar. Bor i en storstad.. Använder ett par klipsch hörlurar köpta för ca 600 sek.
    Använder du originallurar? Den använder ju kabeln som antenn. Kanske har med det att göra? Testat att byta lurar?

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
     
  3. Florre

    Florre Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2011
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag använder inte radion men om det krävs att man köper nya lurar för att använda det som finns i telefonen som orginal så tycker jag att det är dåligt med tanke på vad telefonen kostar.
     
  4. Flightcrank

    Flightcrank Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jan 2010
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Har inga problem som helst med radion, har dock aldrig använt originallurarna, de ligger nog i ett skåp någonstans. Lurarna som följer med är ju rent generellt skräp som inte duger till nånting. Kör just nu med ett par klipsch i 4 serien tror jag...
     
  5. jaronsso

    jaronsso Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Dåligt eller inte. Skrev bara att det skulle kunna vara en anledning till dålig radiomottagning och att det är lämpligt att testa för att utröna ev, felaktigheter på telefon, hörlurar, etc.

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk