Min SE Arc jag hade förr inlämnad på elgiganten i min stad där jag bor som skickades på service tog 3v att få tillbaka (Enda gången jag har behövt bruka garanti på ca 20 telefoner och års av användning). OM ledtiden skulle vara lika långsamt alt 1v extra för en sådan här bra telefon så gör det mig inget då det inte är någon garanti att det går snabbare om jag köpt lokalt?! Vet inte vad ni som har skickat på service säger, om någon har?
Jag har haft 2st LG lurar bla G2:an som hyllas här och det var inget som passade mig (Bla samtalsljudkvaliten, kasst original flip window case, as stark lysdiod som bländar varje gång man låser upp luren osv). Jag har inte kollat på G3, men det jag ser tilltalar inte mig.
Jag är ingen fanboy, jag varierar kraftigt och byter lur med ca 6mån intervall i snitt, ibland snabbare. Men nu är jag helt såld på One! Samtalskvalite, skärm, känsla, flipcase, batteritid, prestanda, uppdateringar, möjligheter med rommar och bibehållen garanti, pris... jag vet inte vad jag ska klaga på då allt är på topp!?!?
Last edited: 17 oktober 2014