Fråga: Servicetid

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Purren, 13 feb 2012.

  1. blunden

    blunden Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    11 jun 2009
    Inlägg:
    3 265
    Mottagna gillanden:
    534
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Telefon 2:
    OnePlus 7 Pro
    ROM:
    LineageOS 20.0
    Telefon 3:
    Xiaomi Mi MIX
    ROM:
    LineageOS 19.1
    Platta:
    LG G Pad 8.3
    ROM:
    LineageOS 14.1
    Övrigt:
    GW4 Classic, Huawei Watch, Moto 360, Nvidia Shield TV
    Det låter ju väldigt bra. Tack för informationen. :)
     
  2. Purren

    Purren Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Webhallen är sjukt långsamma.

    Min telefon har varit inne sen onsdag morgon, men dom hävdar att dom inte hinner hitta den innan helgen så att jag kan plocka ut den.

    Av 3+ veckor kommer alltså 2+ veckor ha varit Webhallens tidsslöseri. Frakten till Anovo, reparationen och returen till Webhallen gick på knappa veckan.

    [​IMG]

    Läxan är att skicka den direkt till reparationsfirman nästa gång.
     
  3. Moo

    Moo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2010
    Inlägg:
    452
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    Haha Webhallen framkallar FFFFFUUUUU-känslan varje gång jag måste ha med dem att göra, ett gäng tonåriga lallare med minimum wage (lägare lön än alla andra butiker som har kollektivavtal) så vad ska man förvänta sig?
     
  4. Nisse Järnet

    Nisse Järnet Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2010
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    125
    Telefon:
    Pixel 9 pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 9 pro
    Har en Nexus köpt i mitten av december via Halebop som strulade med högtalaren, kontaktade Deltaservice efter att ha läst gott om dom.

    Inga problem att skicka luren direkt till dom, inget kvitto eller nåt utan bara en felbeskrivning.

    Lämnade in paketet till det lokala postcentret söndag 26e feb och här följer loggen:

    29e feb: mottagen och lämnad till service.
    4e mar: lagad, garanti. (de bytte mainboard eller nåt)
    5e mar: färdig, skickas till kund.
    6e mar: hämtad av mig :)

    En vecka och 2 dagar var jag alltså utan luren, känns helt ok!
    Funkar kalas nu igen, lite fingeravtryck på skärmen var det enda man såg efter reparationen och det var ju bara torka bort.

    Kort och gott har det funkat smidigt och jag slapp både Anovo och andra mellanhänder :)