Problem: settings har stoppats

Diskussion i 'Galaxy Nexus - ROM-filer och utveckling' startad av wigge70, 14 mar 2013.

  1. wigge70

    wigge70 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2010
    Inlägg:
    209
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Har en GN rootad och kör CM 10.1och problemet är att ibland startar telefonen om och när den startar igen så står det att settings har stoppats ...men den funkar bra igen efteråt. Det händer kanske 1gång i veckan ungefär ...mest när man spelar nå spel .
    Finns det nån som vet vad det kan bero på?

    Har provat både stabila och Nightlies versioner och ingen skillnad direkt ..
     
  2. Hessi

    Hessi Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2010
    Inlägg:
    1 189
    Mottagna gillanden:
    349

    MINA ENHETER

    Har du testat att rensa data samt cache mellan de olika versionerna? Kan det möjligen vara så att du har någon konstig app installerad?

    Då det händer så sällan, så kan det ju vara svårt att felsöka genom att avinstallera en app i taget. Försök annars att lista ut vad som orsakar problemet, om det exempelvis beror på att du går till Inställningar efter att ha använt en viss applikation.
     
  3. wigge70

    wigge70 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2010
    Inlägg:
    209
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    ska testa rensa data/cache har ej provat det...känns som det mest händer när man spelar och har lite ström :-/ ska tänka på vad jag gjort nästa gång och se om det finns nå samband..