SG Spica eller HTC Wildfire till frugan?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av obra1, 26 jul 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Quarzi

    Quarzi Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jul 2010
    Inlägg:
    105
    Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Universal Telecom
    Telefon:
    Galaxy S4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Universal Telecom
    Telefon:
    Galaxy S4
    Som jag förstår det så säljs den nu eller kommer säljas i kina med 2.2? Så då är det väl bara en tidsfråga innan det kommer.
     
  2. o0ski

    o0ski Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jun 2010
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hur viktigt är multitouch igentligen?
     
  3. iNDePeNDeNt

    iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    336
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Själv har jag fått in sambon i Android träsket. Efter att ha klämt och känt på alla sorters android lurar vart hon fast för X10mini ända tills Wildfire släpptes. Hon gillar HTCs användarvänlighet, storleken och ja allt med den tror jag.. Nu sitter vi och väntar på en vit Wildfire som borde komma i dagarna. :D Det jag vart mest positivt överaskad av var ju att den snart kommer få FroYo, då kommer en mkt bra lur bli ännu mkt bättre och vips så är minnesmängden inget mer att tänka på heller.. :-) (lr ja, så snart "App Makarna" lägger in stöd för App2SD) Ska bli kul att få en till sak att leka med. :-P
     
  4. obra1

    obra1 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2009
    Inlägg:
    151
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har frugan haft sin wildfire i nästan en vecka. Det är hennes första smartphone. Hon är inte helt tillfreds med upplösningen och hon tycker att det blir suddigt när hon surfar. Jag kan bara jämföra med mina två modeller av Galaxy. För mig och frugan är multitouch helt avgörande.... Tyvärr för henne så är den inte lina bra som på min telefon. Men på det hela taget verkar hon riktigt nöjd.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.