Jag har tidigare velat ha Optimus 2X men börjar nu snegla åt Samsung Galaxy S2.
Den är både lättare och mycket tunnare är 2X och det gillar jag verkligen, gillar inte att ha nåt tungt i fickan (inte för att 2X är så himla tungt men man kommer ju känna skillnaden mellan dessa 2 telefoner iaf.
Sen är ju batteriet bättre vilket passar mig som vill lyssna på musik en del.
Sen det där med att det inte finns HDMI är väl lite synd fast å andra sidan så om man ska till en kompis o kolla film t ex så är iaf mina kompisar väldigt tekniska och har ändå mkt filmer och hdmi via datorn så det är ju inte så himla viktigt att göra det.
Men däremot så måste jag fråga om om det inte går att ändå kunna se bilder och videos man själv spelat in via MicroUSB, går det?
För det går ju att se det på en vanlig digitalkamera genom en usb till en platt tv, och om det går är HDMI väldigt onödigt för min del. Jag köper ju inte telefonen för att kunna använda hdmi för att se filmer på tvn, det kan jag ju använda min externa hårddisk+Ps3 till, och mina vänner använder samma metod, och att kunna se telefonskärmen å platt tvn känns ju kanske lite kul men orka sitta och bläddra bland applikationer på platt tvn.
Och man undrar ju när denna S2 släpps här i sverige, om den släpps slutet på sommaren så känns det för länge att vänta, men om den släppsslutet på våren så väntar hag hellre på den än köper optimus 2X.
Sen tycker jag den ser snygg ut och har inga problem alls att den efterliknar iPhone som en del säger, nä designen gillar jag. Och att den är lätt och superslimmad och har ett bättre batteri än dom flesta gillar jag oxå

Click to expand...