Själv köpte jag på ebay ett silikonskydd och en htc "påse/väska" po550 båda är specifikt för desire hd. Fick dem idag, båda såg fina ut och blev förvånad hur bra kvalitet det verkar vara på silikonskyddet som jag nu använder enbart, få se om jag använder väskan sen någongång... den var för trång för mobilen med skyddet på tyvär

men väskan verkar vara fin, äkta läder och orginal htc logo. Passfomen på silikonskyddet var superbt och inte sladdrigt skydd eller så, hitentills väldigt nöjd.... dock gör detta (som skulle vara svart,och som var mer genomskinligt o lite svagt gråaktigt) silikonskydd att telefonen får en gunmetallfärg som i början kändes lite konstig, men nu gillar jag det

Dock var det lite småtjuringt att få på detta silikonskydd, men nu sitter det fint på och skyddar mot ev damm osv, bra tänkte jag för batteriluckan/simluckan är ju ett pyttelitet mellanrum där, så det hjälper ju till att skydda där med och kanterna runt skärmen blir liksom mjukare form på så det inte stör lägre.
Click to expand...