Simpsons: Tapped Out

Diskussion i 'Spel' startad av Marquzz, 15 apr 2013.

  1. Marquzz

    Marquzz Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2012
    Inlägg:
    727
    Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Huawei Mate 10 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Huawei Mate 10 Pro
    Nån som vet hur man kommer runt senaste uppdateringsbuggen? Var lvl 20 och tappade hela mitt Springfield. Hade inte spenderat några riktiga pengar på det, men väldigt mycket tid och jag tyckte det var ett ganska trevligt spel. Första gången jag gjorde update-of-death så hade jag en Titanium så jag kunde återställa den och spela vidare och bara strunta att uppdatera i Play store. Men nu har man blivit tvingad att uppdatera i själva spelet och då kan jag inte fortsätta spela eftersom jag får min stad nollställd.

    Just nu är spelet avinstallerat, jag har min Titanium backup och skulle gärna vilja fortsätta spela "offline" så att säga. Misstänker att det är omöjligt, men om någon har kommit på något så är jag tacksam för lösning :)
     
  2. Brask

    Brask Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 okt 2010
    Inlägg:
    445
    Mottagna gillanden:
    48
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Har inte varit med om det själv men några i min närhet. deras stad har återställt sig efter 1-3 dagar automatiskt utan att de behövt göra något annat än att de kollat typ en gång per dag och sett om det återställt sig. För den ena har detta hänt flera gånger.
     
  3. Snusdus

    Snusdus Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    2 174
    Mottagna gillanden:
    259

    MINA ENHETER

    Inte en aning hur man gör, är väl bara att vänta antar jag. Spelade ett tag sedan blev jag trött på ROMen och bytte, då rök spelet med :P
     
  4. ftangstrom

    ftangstrom Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2012
    Inlägg:
    1 318
    Mottagna gillanden:
    142
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T
    Någon som spelar detta som appen kraschar hela tiden? Vad ska man göra åt en app som kraschar jämt nästan?

    Tokskickat från min Nexus 6 via Tapatalk