Ska man köpa en sån här eller inte?

Diskussion i 'Incredible S' startad av HTC AleX, 3 sept 2011.

1. HTC AleX

HTC AleX Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hey jag har tänkt mig köpa mig en HTC Incredible S och jag undrar om det är värt 4000kr? Ska man köpa den? Finns det nån bättre för samma pris?
    Bra Saker:
    Dåliga Saker:

2. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

Som alltid blir dessa trådar fyllda med personliga åsikter om du inte är mer konkret. Specificera vad du kommer använda telefonen till, vad du vill ha för funktioner, vad du inte vill ha för funktioner osv...

3. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Jag läste tidigare i Incredible S tråden att många hade problem med microfonen på dom lurarna. men jag vet inte , dom kanske hade fått ett måndags ex. Mitt tips är att du läser lite i forumdelen om Incredible S . Så får du en egen liten uppfattningen om luren.

Så brukar iaf jag göra. Läsa om dom olika lurarna jag funderar på att köpa. Sen sållar jag bort dom med mest fel m.m.

4. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    184

MINA ENHETER

Jag köpte för nån månad sen för 3600. Fanns även för 3500. Riktigt prisvärt tycker jag och jag är bara nöjd med telefonen. Hade tänkt köpa Sensation men kände inte att det var värt 1500 extra, och känner inte att jag saknar något.

5. Droid119

Droid119 Guest

Du kan ju köpa Incredible S på netonnet för typ 3569kr? Köpte min där för en vecka sen. Jag hatade dock batteritiden men på en vecka har det börja hålla upp till 15timmar.
    Bra:
    Kameran
    Gorilla Glass
    Storleken
    Snabb som fan.

Dåligt:
    Inget enligt mig.

6. Poontus

Poontus Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    174
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10+ 512GB

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10+ 512GB
    Jag är riktigt nöjd med min, men kommer man upp till 4000 då skulle jag börja fundera på en SGS2 istället.

Angående microfonen så är mitt ljud KRISTALLKLART i alla fall i min call recorder och ingen har klagat.

Jag hade en Desire innan och jag är mycket nöjd med mitt byte