När 2.2 väl kommer ut så ser jag inte att det skulle bli några problem att fixa så att man kan gå tillbaka till en "ren" 2.2a och på så sätt återställa om det uppstår några problem som täcks av garantin. Som det är nu så är det inga problem att återställa både recovery och rom:en till den läckta "original"-2.2-rom:en.
Enligt denna i Tattoo-delen så går det bra att garantireparera med customrom: https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=585719&postcount=103 Edit: Dock lägger tydligen verkstaden tillbaka originalromen!!!!
För mig är valet självklart jag väntar efter jag fick hem Lighten så insåg jag snabbt vilket otroligt bra hjälpmedel den är för mig och jag tillhör tyvärr dom med en mycket dålig ekonomi så jag håller hårt i min Light och vågar inte riskera något om jag jämför min SE X8 med Lighen så är Lighten supersnabb så jag nöjer mig med 2.1 så länge
De börjar väl alltid med att göra en factory reset på alla telefoner (iaf säger de det). Så jag förstår inte varför det skulle vara något problem att man rootat och grejat med telefonen. Det enda jag kan tänka mig blir problem är om man bytt ut kärnan (kernel), då kanske det inte går att flasha in orginalrom igen?
Öh... då kan inte din X8 vara speciellt snabb för jag tycker allt Lighen är rätt seg blev bättre med CM7 men den är fortfarande seg, i min värld...
Hehe, jag tycker lighten känns snabbare med 2.2 än min Galaxy S med custom 2.3.4 och lagfix... Sent from my ZTE Light using Tapatalk!
har stött på ett problem Lighten hittar inte 3G längre... Är det någon inställning jag har missat?. Har Telia
Läste någonstans att de som har Telia automatisk får Halebop APN (minns inte om det var RLS eller CM7). Gå in och kolla om du behöver ändra