Ska skaffa ny Android, hjälp mig!

Discussion in 'Köpråd och fyndtips' started by BruceTheDwarf, Nov 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BruceTheDwarf

BruceTheDwarf Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjenare!

Det är såhär, att jag sitter just nu på en X10 mini PRO som jag börjar bli väldigt less på. Den är liten, har dålig skärm och är rent ut sagt obehaglig att surfa med ;)

Jag har tänkt införskaffa en ny Android-lur lite lagom till jul men just nu står still mellan tre telefoner, Xperia Ray, Arc S och LG Optimus 2X.

Jag vill ha en bra snabb telefon med en fin upplösning på skärmen. Jag gillar Sony Ericssons design väldigt mycket och med tanke på att det är bekräftat att SE´s 2011-lurar uppdateras till senaste programvaran 4.0 (Ice Cream Sandwich) är det ju bara ännu bättre :). Det ändå kruxet med Rayen och Arc S´en är att deras interna utrymmen är ganska begränsade, tror det rör sig om ungefär upp till 300 MB hos de båda. Hos Optimusen landar det interna minnet på 8 GB, vilket är betydligt mer.

Både i Arcen och Optimusen sitter HDMI- uttag. Det tycker jag dock är ganska onödigt, då jag inte kan se mig själv sitta och spela Angry Birds på HD-teven. Så det spelar ingen roll.

Arrghh, jag kan verkligen inte bestämma mig! Det finns enligt mig för- och nackdelar hos alla tre. Frågan är då; vad tror ni? :)

Last edited: Nov 16, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.