Skadat SD-kort MEN Recovery kan läsa det..

Diskussion i 'Nexus One - ROM-filer och utveckling' startad av Gilgamesh, 28 feb 2010.

  1. Gilgamesh

    Gilgamesh Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    3 236
    Mottagna gillanden:
    1 619
    Operatör:
    3, 3Flexibel Obegränsat
    Telefon:
    PIXEL 8 PRO 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3, 3Flexibel Obegränsat
    Telefon:
    PIXEL 8 PRO 256GB
    Tja

    har ett litet problem här, nyligen helt plötsligt så när jag försökte koppla in mobilen till datorn så hände inget, ser då att de står att SD-kortet är skadat o att jag måste formatera om det... men de vill jag inte göra då jag har viktig musik o bilder i det... testade ta ut det o starta om osv men samma sak... kollade lite på nätet o vissa säger att de kan bero på ROM:en osv, kör Cyanogen 5.0.4, provade gå in i recovery och där hittar den kortet utan problem och jag provade att köra in 5.0.4 ROM:en på nytt men när jag startar upp så säger den att SD-kortet är skadat... ska snart testa kortet i en polares mobil o se... men om recovery ser filerna så kan väl fan inte kortet strula?

    det är ett Sandisk 8GB...
     
  2. Michael Knight

    Michael Knight Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jan 2010
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  3. Gilgamesh

    Gilgamesh Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    3 236
    Mottagna gillanden:
    1 619
    Operatör:
    3, 3Flexibel Obegränsat
    Telefon:
    PIXEL 8 PRO 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    3, 3Flexibel Obegränsat
    Telefon:
    PIXEL 8 PRO 256GB
    det funkar inte för mig det du länka till då windows inte ens känner av kortet :/ fan oxå hur kan kortet bara DÖ utan att jag gjort något... mina bilder alltså, hur kan jag göra? den ber mig alltså formatera om kortet, om den nu sedan fungerar igen går det att få tillbaka bilderna med något program? och isåfall vilket? TACK!