Säljes: /skänkes Rensning! Asus U31JG/Kenwood kax-48 förstärkare/Sonab högtalare/IKEA Bestå

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ErikHTC, 17 okt 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ErikHTC

    ErikHTC Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2010
    Inlägg:
    841
    Mottagna gillanden:
    149
    Telefon:
    Galaxy Z Fold3 5g 256gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Galaxy Z Fold3 5g 256gb
    Telefon 2:
    Galaxy Fold 512 gb
    Telefon 3:
    Galaxy S9+
    Rensar ut lite hemma nu och säljer följande.
    Prioriterar folk som kan hämta sin önskade pryl snabbast. Allt finns i Stockholm, Vasastan

    Ikea Bestå:
    Stor tv/media/förvaringsmöbel
    Den är 240cm lång, 42cm djup och 140cm hög. De två sidoskåpen går att montera av vid frakt, vilket krävs för att kunna lyfta skåpet. Storleksmässigt så går en 47" tv in, möjligvis större, så det bör inte vara något problem för de flesta att få plats med en tv där.
    Skänkes mot avhämtning. Går att montera ner så det blir 3 delar. 2st 60x42x140cm och en 120x42x140cm så det blir enklare att frakta. Jag monterar isär dom innan ni kommer om så önskas :)
    bestå2.png bestå.png bestå3.png
    Asus U31JG:
    4gb ram, i3 och något inbyggt nvidiakort. Köptes 2011 och kostade omkring 6000kr.
    Den säljes utan hdd och tangentbordet är trasigt och bortmonterat. Testat att använda den som en "hobby" server innan det var dags att skaffa en riktigt och fungerade bra. Laddaren är något glapp in i själva laddaren. Uttaget vid datorn är fungerande :)

    Så se de som en stor och grym RPI där du måste trycka in en liten HDD och tangentbord för att få det att lira :P

    PRIS: 200kr eller bud. Prio om den hämtas nu i helgen.
    asus.jpg
    Kenwood kax-48 förstärkare
    Gammal förstärkare. Haft den till min LP spelare och det finns mindre alternativ idag för det ändamålet haha :P Se bilderna för mer info om den, jag saknar kunskap inom detta område helt...
    Pris: Bud
    kenwood front.jpg kenwood bak.jpg
    Sonab högtalare

    Högtalarna som används till Kenwood stereon så länge jag kan minnas. Se bilderna för mer info.
    Pris: Bud
    sonab.jpg sonab bak.jpg
     
    Last edited: 17 okt 2015
  2. Magic163

    Magic163 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2011
    Inlägg:
    84
    Mottagna gillanden:
    52

    MINA ENHETER

    Asus U31JG, 200:- kan hämtas!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.