Problem: Skärm time out slutar funka

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av yeppeyump, 16 jul 2013.

  1. yeppeyump

    yeppeyump Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2010
    Inlägg:
    420
    Mottagna gillanden:
    66

    MINA ENHETER

    Min skärms time out slutar funka efter c:a en halv dag. Skärmen är på hela tiden, men i inställningarna står det 30 sek.

    Har Googlat och testat det jag finner:
    * Kollat under "Utveckaralternativ" så att "Håll dig vaken" inte är ibockad.
    * Testat avinstallera nyligen installerade appar (kommer dock inte ihåg alla som uppdaterats...).

    Startar jag om telefonen funkar det ett tag, 12-24h. Några idéer vad det kan bero på eller hur jag tar reda på det? Känns som en app som spökar?
     
  2. Håcke

    Håcke Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2011
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

    Har också detta problem ibland, displayen släcks inte när man lägger ifrån sig mobilen.

    Jag har även motsatt problem med Telia Play+ appen då mobilen släcker ned displayen efter inställd timeout tid. Dvs efter inställda 30 s blir det svart vilket är mycket irriterande. Hjälper inte med smart viloläge, smart paus, har rensat data och tömt cache för Telia Play+ appen , ominstallerat appen utan framgång. Appen fungerade dock bra tills för några veckor sedan.

    Om jag ser på en videofilm lagrad i mobilen i Videospelaren slocknar dock inte skärmen efter 30s.

    Hoppas nån har en bra lösning!