Skärmbugg?

Diskussion i 'Galaxy S10' startad av Spaven, 18 jul 2019.

  1. Spaven

    Spaven Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2019
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    5
    Hej! Jag har en fråga angående min samsung s10 skärm som hade varit skönt att få besvarad innan jag genomgår processen att skicka in telefonen, jag är osäker på ifall det ska vara såhär eller ifall det är något fel. Det har dykt upp en rektangulär ruta i botten av min skärm, den syns nästan bara i en väldigt ljus omgivning, t.ex när jag är ute med telefonen i direkt solljus & den syns även tydligare när telefonen hålls i en viss vinkel (neråt). Så jag behöver mest ha reda på ifall det är någon funktion eller sensor som kanske kan synas i väldigt ljus omgivning eller ifall det är ett bugg. Jag har testat alla självtester, inställningsåterställning, felsäkert läge, #*0#* osv. Jag bifogar även bilder på hur det ser ut på skärmen (se botten på skärmen) som sagt så syns den bara i starkt ljus & bättre ur en viss vinkel, samt endast när bakgrunden är vit. Kan det vara en sensor eller bör jag skicka in telefonen?
     

    Bifogade filer:

    bernard gillar detta.
  2. Spaven

    Spaven Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2019
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    5
    Kristy, Trino, Kent och 1 annan gillar detta.
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 711
    Mottagna gillanden:
    44 705
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Ah! Ja, det är samma sak med de som har en optisk läsare med. I visst ljus och ur vissa vinklar kan man se dem, men normalt sett syns de inte.