Fråga: Skärmskydd och fodral?

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av Lelle91, 5 jan 2012.

  1. robcar

    robcar Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2010
    Inlägg:
    1 293
    Mottagna gillanden:
    291
    Telefon:
    S24 Ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S24 Ultra
    Har inte fått mitt skärmskydd och skal än efter ja det måste vara några månader nu. Aldrig att jag beställer där igen.
     
  2. papinho

    papinho Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 apr 2011
    Inlägg:
    1 276
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Jag har också beställt saker från DX och inte fått de ännu(batteri till min gamla SE mobil m.m) de är försenade leveranser pga de gör om i deras varuhus läs mer här http://blog.dealextreme.com/what-ha...m_medium=edm&utm_campaign=20120227&r=90000324

    Har alltid beställt från de men nu när de har gjort om hemsidan och deras lager så har leveranserna blivit skitsega.

    Sent from my MZ601 using Tapatalk
     
  3. Vey

    Vey Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 mar 2012
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ang fall från 30cm kan jag säga att den föll i golvet när jag skulle lägga den i min bröstficka igår (jag är 1.89 så är väl minst 1.5 m till min bröstficka, har dåligt ögonmått ;D) och den fick bara ett liiiitet märke i lacken i ena nedre hörnet så vet itne hur ömtålig skärmen egentligen är.. kan ju ha haft tur oxå! Har förövrigt lyckats få två repor på skärmen av en vass tub hudsalva, men de syns knappt som tur är, där hade nog invisible shield hjälpt, har en beställning på full body från dustin som tar lite tid :) Vad jag ville säga iaf var att den verkar lite stöttålig, precis som motorolas demonstrationsnissar påstod när de bankade den i sitt bord.
     
  4. papinho

    papinho Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 apr 2011
    Inlägg:
    1 276
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Det är alltid najs att ha IS, gillar ej repor eller små märken. Därför har jag beställt IS från electoworld för 109:- det är nog värt det. Och en case från netimes för 50:-

    btw ska behålla min RAZR, Razr FTWWWWW
     
    Last edited: 13 mar 2012
  5. robcar

    robcar Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2010
    Inlägg:
    1 293
    Mottagna gillanden:
    291
    Telefon:
    S24 Ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    S24 Ultra
    Fick mitt skal och skärmskydd nu. Skalet är mycket bra, mycket bra passform!