Skärmstorlek och läsning

Diskussion i 'Xperia mini/mini pro' startad av Gus, 31 aug 2011.

1. Gus

Gus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hur tycker ni som har telefonen att det funkar med att läsa saker på skärmen? Jag surfar inte så mycket på telefonen men använder tapatalk och läser rss feeds en hel del och är nyfiken på hur det funkar. Min telefon verkar sjunga på sista versen och just nu känner jag att jag inte vill lägga massor med pengar på en ny telefon och det vore trevligt med ett tangent bord.

2. Smiley76

Smiley76 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Det kanske inte är något man sträckläser en ebook på men i övrigt har jag inga problem att läsa på den. Jag kör irssi via connectbot utan problem t.ex

3. Gus

Gus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Det är sällan jag läser något längre än en tidningsartikel skulle väl vara en lång swedroid recension då. Ska jag läsa något längre så brukar min Kindle alltid ligga i väskan.

Last edited: 31 aug 2011
  4. Jack Bohlen

Jack Bohlen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Jag blev väldigt förvånad över att jag inte störde mig mer på det när jag bytte från min HTC Desire till mini pro, men den lilla förlust jag upplever vägs upp tio gånger om tack vare tangentbordet. Förlusten i fråga är mest att vissa textrader kapas tidigare eller tar upp två rader istället för en (jämfört med Desire såklart), men det är mest en vanesak, efter tre veckor med mini pro reagerar jag inte längre.

Last edited: 31 aug 2011
    Gus gillar detta.