Känslan består. Skalet känns Premium. Förutom att kanterna kunde varit lite snällare fasade. Samt magnetfästet jag hade sedan inne inte (trots stark magnet) håller i skalet... Inte superförtjust i deras QI-hållare då den inte sitter 100 i mina Ventgaller + är väldigt stor / lång... /Jocce
Såg att det skrivits lite om Samsungs originalskal som är riktigt tunt. Finns det några andra skal som är bra? Är ute efter ett svart tunt skal i silikon. Såg detta på Aliexpress SEK 27.10 34%OFF | MAKAVO For Samsung Galaxy S10 Case Slim Matte Soft Cover Cases For Samsung S10 Plus S10e Phone Cases Finns något liknande på någon svensk shop? Till min S8 hade jag ett från Connics (tror jag dom hette) som jag har varit riktigt nöjd med. Update.. Såg detta case från MOFI. Kan det vara något? MOFI Shield till Samsung Galaxy S10 Skal Extra tunt Hårdplast Svart - SkalHuset.se
jag skulle avråda dig från att köpa deras siliconskal för de åker av i hörnan hela tiden sen blir segt och jätte klibbigt efter månader.
Detta fungerar utmärkt. MOCOLO 3D Curved [UV Light] Tempered Glass till Samsung Galaxy S10 Plus - TheMobileStore
Är inte just att de går ända ut till kanterna ett problem? Så fort man drar på skalet så nöter den på kanterna eller?
Det fungerar bra med dom skal jag testat, Spigen, Samsung m.fl. Det täcker displayen precis, som det ska vara tycker jag.
Blev så att jag köpte detta skal. Sitter riktigt bra och är vad jag var ute efter.. CAFELE Samsung Galaxy S10 Skal Ultra Thin TPU Transparent Svart
Det skärmskydd som redan sitter på skärmen, är det samma som denna? Är denna nedan bättre? Samsung Screen Protector for Samsung Galaxy S10 Plus (Skal & skärmskydd till mobiler)
Vet inte vilket skärmskydd som sitter på från början men det är ruskigt tunt och sitter bra så tänkte fortsätta köra med det
Jag gick till Mediamarkt. Där de skär ut ett skärmskydd i maskin, från Invisible shield och monterar. Kostade 199:-, helt klart värt det. Och tycker inte skyddet har samma dåliga gummikänsla som tidigare.
Får snart en ny S10 och funderar på att skaffa ett av följande Samsung skal/fodral. Har ni några erfarenheter av Leather Cover, Silicone Cover eller LED View Cover?
Har LED View Cover till min S8 och det funkar utmärkt. Animationer på framsidan vid meddelande och samtal, dessa går även att redigera via en inbyggd inställning som aktiveras när telefonen känner av skalet.
Jag köpte detta och har vart sjukt nöjd sedan dag 1 Spigen Rugged Armor für Samsung Galaxy S10 Schutzhülle Case Cover Handyhülle | eBay
Tunt skal som ändå skyddar lite, vad är alternativen. Spigen liquid air och Spigen neo hybrid, Neo hybrid skyddar nog bra, lite för bulkig är jag rädd för. Vill ha något tunt som tar lite stötar. Tech21 hade en Pure som kanske va intressant, dock 400kr.