Skapa DVDmeny till platta.

Diskussion i 'Allmänt' startad av Pandroid, 17 aug 2011.

1. Pandroid

Pandroid Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.

Tack för att ni fortsätter att hjälpa mig.

Ovanstående, menar du att menyn fungerar fast du tar bort vob-filerna? Jag trodde att det var ett villkor för att ha en meny, fel?

MX player har tjejen här testat tidigare, fick då nejkande svar. Den bästa playern hittills har varit Daroon player. Tjejen här har nu tröttnat på mig. Fick ett super rött ansikte från henne alldeles nyss, hehe.

Tack o lov jag har er guys som hjälper mig, guld värda!

En annan sak.
    Är ngn av er programmerare, vet ni hur man tömmer en platta och gör en ny plattform och som skall spela upp direkt en film med menyval? Det är nästa steg i projektet. Skall nu visa upp en prototyp, tänkte då det enkla möjliga med en app som spelare.

Nästa steg är då en platta med en plattform med menyval där då de olika kategorier spelas upp. Men det är som sagt i nästa skede.

Trodde att detta skulle vara en bagatel, hehe. Vad är då nästa steg, hehe?

Lämnar nu men återkommer hemma ikväll, bara fortsätt att lägga in kommentarer, Men kom ihåg, jag har ingen här nu som hjälper mig. Ni får testa åt mig.

Tack...

Mvh Pandroid

2. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

man sparar bara en vob. det brukar vara den minsta som innehåller bl.a menyn , men kräver oxå .ifo filerna kvar då dom innehåller informationen om meny m.m. så dom stora vob filerna behöver man inte , inte när man testar som jag iaf.

Dom flesta programmen verkar bara spela Vobfilerna. Och det du söker är ju ett program som klarar hela dvd strukturen. Och det verkar bara vara som du säger Daroon player som klarar detta.