Skillnad mellan SE Live with Walkman mot Xperia Mini?

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av minutz3, 14 dec 2011.

1. minutz3

minutz3 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20
    Telefon:
    Huawei P30 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P30 Pro
    Telefon 2:
    iPhone XR
    En fundering bara, jag bara kom på att tänka på det att vad är egentligen skillnaden mellan Sony Ericsson with Live gentemot Xperia Mini?
    Enda skillnaden verkar ju vara att skärmen på SE Live with Walkman är något större och själva enheten är lite större också, batteriprestandan verkar ju vara bättre på Walkman-mobilen också...

Blir nästan lite sugen på att skaffa denna istället, bara jag kan komma över att använda skärmen istället för ett riktigt tangentbord vilket jag ställer mig väldans tveksam till... Sjukt billigt finns den i alla fall.

2. dragontrumpetare

dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    332
    Telefon:
    SONY Xperia 10

MINA ENHETER

Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Många bruka säga att den snarare är en upphottad X8, som då är den som kommer närmst storleksmässigt. Men skillnaderna bör ju vara att X10 mini är mer funktionsmässigt lik sitt större syskon arc och ray, med när det gäller kamerafunktioner t ex. OM jag inte missuppfattat det så använder live stockkameramjukvaran t ex. Emroxsensorn saknar den ju också. Sedan så har Live en frontkamera för videosamtal likt sina större syskon Xperia Ray, Neo, Neo V, och Pro, vilket då minisarna saknar. Men sedan så är det väldigt lika. Måste säga att jag själv skulle kunna tänka mig luren som en reservlur, för den ser skön ut på något sätt.