Skillnad mellan telefoner vilken är värst

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av PatrikS, 14 okt 2010.

1. PatrikS

PatrikS Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

Jag står i begrepp att snart släppa en app på market men vill att det ska fungera så bra som möjligt nu första versionen.
    Jag har kört på Min Magic med 2.2 samt emulatorn med 1.6, skickat en kopia till en kompis som ska testa med desire och 2.2 och slutligen en Xperia X10 Mini PRO.
    Nu hittade jag en specialanpassad AVD för Xperia X10 också som jag tänkt kolla med.

Frågan är ni som levererat lite appar vid det här laget, är det någon speciell telefon som j*vlats extra mycket och isf vad kan skilja mellan telefonerna?
    T.ex samsung, motorola,lg ?

2. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Vad jag har märkt så får vi mest frågor om motorola droid jag vet inte om det är så att det är dumma amerikaner som inte klarar av appen eller om det är telefonen men statistiken är skum. Den europeiska versionen har vi inte haft mycket problem med så kan vara personerna eller något annat.

Du bör även testa på typ HTC Hero eller något sådant eftersom Den är äldre och har inte lika mycket minne men det brukar funka fint på dem.

Du kan ju alltid låta oss på Swedroid testa den innan så får du den testad på en massa olika telefoner. Så slipper du dåliga reviews på Market.

3. PatrikS

PatrikS Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

ok, ja, men det är inte rena stack-traces och annat skit som händer utan det är mer "ööh.. jag fattar inte" som ni får från jänkarna?

minneswise så tror jag att en hero bör klara det galant då min magic gör det... det är en 32B! :D

4. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER