Slumpmässiga omstarter [2.3.3]

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av wuqqs, 1 maj 2011.

  1. wuqqs

    wuqqs Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2010
    Inlägg:
    749
    Mottagna gillanden:
    88

    MINA ENHETER

    Jag har ett svagt minne om att jag skummat igenom något inlägg om detta, men jag kan inte för allt i världen minnas i vilken av de typ 20 trådar jag följer. Därav ny tråd.

    Som rubriken säger, startar min telefon om sig slumpmässigt. Oftast när en process är igång; så som kontaktboken, mailen, öppnade dokument genom mailen etc. (dvs inget galet krävande spel eller så).

    Det började efter att jag la in 2.3.3 efter att ha suttit på Docs ROMar ett längre tag. Men nu alltså efter att jag la in 2.3.3 finns problemet både med Docs beta v2.1 men även Juwes 4.1. Tänkte dra in Hamsterbread tidigare idag, men hann inte för möten och vågar inte göra det under tjänstresa under kommande dagarna.

    Undrar om någon upplevt liknande problem och om ni funnit någon lösning till detta?
    Jag har provat Fix_permissions utan framgång.
    Tacksam för hjälp.
     
  2. drakelol

    drakelol Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jan 2011
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    precis de problemet har jag med. inte hänt på några veckor nu men det händer :S
     
  3. rantarunt

    rantarunt Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag fick också detta problem med omstarter efter uppdateringen till 2.3.3. Jag gjorde som så att jag flashade tillbaka 2.2.1 och har inte haft ngt problem med omstarter efter det. Väntar tills den nyare 2.3.3 släpps.
     
  4. Maxinux

    Maxinux Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2010
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Jag hade samma problem. Problemet försvann efter jag tog bort alla applikationer jag installerade från Samsung eget apps store

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk