Problem: Små saker som jag stör mig på

Diskussion i 'Galaxy Note 2 LTE' startad av mcnuggz, 9 maj 2013.

  1. mcnuggz

    mcnuggz Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2009
    Inlägg:
    231
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Nr. 1

    Volymen.
    Jag stör mig på att -alla- volymreglage följer med när jag höjer sänker volymen med knappen på sidan av telefonen utan endast ringsignal(eller medialjud beroende på om jag kör nån app, men det stör jag mig inte på)
    varför följer inte notifieringsljud och systemljud med också?
    Samt lägsta ljudnivå på alarmet är ju vansinnigt hög för min smak men det verkar jag få leva med också.

    Nr. 2

    Hmm.. kommer inte på nåt här.. skulle väl vara att den är så förbannat stor då men det är ju också det stora plusset :)
    Och att 3,5mm jacket sitter på ovansidan är sjukt störigt 95% av tiden, hade iphone 5 innan och tyckte det var sjukt bra att man fick telefonen åt rätt håll när man tog upp den ur fickan och slapp ha sladden ivägen..

    Nr. 3

    Kom på en sak till! webläsaren(android stock?) siktar riktigt dåligt när man dubbelklickar för att zooma på en text, väldigt ofta elelr alltid får man justera i efterhand..

    Vad gillar/ogillar ni med era telefoner och är det nån enkel lösning som jag missat för mina problem?
    Finns det andra tips och tricks jag kan ha nytta av? jag känner inte igen mig i android längre
     
  2. baxee

    baxee Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    26 jan 2012
    Inlägg:
    1 958
    Mottagna gillanden:
    108

    MINA ENHETER

    Det jag ogillar är väl att forumet är så förbannat dött.
    Sedan att vi äger LTE versionen så rom utbudet suger.
     
  3. mcnuggz

    mcnuggz Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2009
    Inlägg:
    231
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    att forumdelen är död tyder allt som oftast på at det är en sjukt bra och problemfri telefon.. romar osv bryr jag mig inte om, jag kör stock
     
  4. baxee

    baxee Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    26 jan 2012
    Inlägg:
    1 958
    Mottagna gillanden:
    108

    MINA ENHETER

    Ja visst är det så, men det är även roligt att diskutera telefonen och ge tips och fråga saker.
     
  5. rome73

    rome73 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 nov 2010
    Inlägg:
    95
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Att forumet är lite dött kan ju bero på att inte allt förmånga har LTE-versionen? Det är en aning mera drag i Note2-forumet, fast där har de ju bara telefoner med gammal teknik och de vill man ju inte beblanda sig med! :-)
    Besöker man båda blir det i alla fall lite bättre och mucket har de ju trots allt gemensamt.