Fråga: Small Apps...

Diskussion i 'Xperia Z Ultra - Allmänt' startad av Wanuvas, 29 okt 2013.

  1. Wanuvas

    Wanuvas Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ok, jag undrar om man kan välja vilken app som helst till att köras i fönster eller om det bara är vissa (som Note-serien verkar ha) som fungerar så här. Om det bara är vissa appar, funkar Youtube som Small App (som det gör på Note 3)? :)
     
  2. johnconnor

    johnconnor Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 apr 2012
    Inlägg:
    1 607
    Mottagna gillanden:
    393

    MINA ENHETER

    Jag kör ju inte stock rom längre utan en cm rom, men jag har ett svagt minne att man kanske kunde ticka i att alla widgets var möjliga att använda
     
  3. Westholma4t

    Westholma4t Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    1 378
    Mottagna gillanden:
    177
    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Platta:
    Samsung tab s6
    Övrigt:
    acer Chromebook cp315-1h, mk802 HDMI.
    Fick bara Youtube widgeten att funka. Tryckte man på floating fönstret så öppnas det i själva appen.
     
  4. Wanuvas

    Wanuvas Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Så du kan inte ha Youtube öppet på halva skärmen och t ex Chrome eller en anteckningsapp på andra halvan? Då sjunker definitivt Ultran i listan. Listan består ju visserligen bara av Note 3 och Ultran, men jag var rätt säker på att Ultran var mobilen för mig men Note 3 verkar erbjuda väldigt mycket mer än bara en "stor" skärm. Orsaken till att jag säger "stor" är att jag redan behöver använda båda händerna för att göra det mesta på S3:an jag tagit över av min fru så det känns som det är lika bra att köra på så stor skärm som möjligt med så bra hårdvara som möjligt. Min tanke är att mobilen ska kunna ersätta både mobil och surfplatta...