On-topic så har jag skickat tillbaka min till
Dustin. Jag tycker nog att de är hårdvarumässigt den enda intressanta telefonen på marknaden, men den har vissa problem. Jag får fortsätta på Nexus 4 och köpa ett battery pack istället. Mjukvaran känns tyvärr ganska omogen.
Det är saker som inte klaffar, lösningar som är suboptimala och ibland får man helt svarta bildrutor helt plötsligt. Jag tycker att gränssnittet är okay men Androidversionen de kör verkar lite tam. Hårdvarumässigt helt nöjd, mjukvara, nej. Dess formfaktor gjorde att folk faktiskt hade rätt. Den är inte bekväm att använda som en telefon (dvs samtal), och den är för stor (Även om min n4 nu känns som en mini-plutt) att använda för just det syftet.
Känner att de har vissa problem de borde jobba på. De svarta bildrutorna, kylningen på telefonen (fortfarande svalare än n4) och många slumpmässiga wake locks.
Trots att den i slutet hängde löst från min handled så gav smartband efter två veckor irritation och smärta i handleden. Kändes som en allergisk reaktion utan utslag.
Kort sagt, vet inte vad jag väntade mig, men gav mig delade svar. Tror fortfarande att det är det bästa flaggskeppet.
Badhus? Kom ihåg att om det är klor är det saltvatten och inte sötvatten.
nexus 4, Tapatalk Click to expand...