Stock app, dvs telefonens orginal app...
Varför det nog kan bli fel när du skickar en massa sms till flera olika är att den försöker skicka allt på en gång och därmed failas det, men om du skulle vänta en kort stund mellan dina ivägskickade sms så skulle du nog inte få dessa felmeddelanden, därför det är smidigt och välja folket som ska få det listan, så skickas texten till personerna i turnordning och därmed inga felmeddelanden om ej sända sms..
Swiftkey är som sagt ett smart tangentbord, med numera svenskt qwerty bord med åäö, första versionen hade inte detta, och trots detta så kunde jag ändå skicka massa sms, för den lärde sig svenska orden för man laddade ner svensk ordlista, så den förutspådde när man ville ha ord med våra svenska åäö, jag tycker det är sjukt bra, har använt dom flesta tangetborden som finns, även slideIT osv, men tycker inte dom blir i närheten så bra som swiftkey, och ändå skickar jag en 2500-3000sms/månaden...
Varför det finns så mycket att välja på till android, är för att alla inte gillar samma saker, vissa gillar Launcherpro (som jag) medans andra ADW launcher osv...
prova dig fram vad du själv gillar, så hittar du nog en fungerande lösning, men har du fortsatt problem med din telefon, så kanske du ska köra en mjukvaruinstallation, eller snacka med din operatör om att kanske byta ut ev gammalt simkort
lycka till!
Click to expand...