Har precis bytt från iphone till s4 som e min första samsunglur, riktigt nöjd!! Men det finns några småsaker jag irriterar mig på.
1. När jag går in på telefon-->loggar så visas alla samtal och sms, trycker på ledknappen nere till vänster för inställningar och väljer "visa alla samtal". Då visas alla samtal precis som jag vill ha det. Stänger jag sedan ner "telefon" och öppnar igen visas sms:en igen.. Kan man ändra så att det enda som visas under "loggar" är mina samtal?
2. Om du är inne i en app, meddelanden eller internet i iphonen kan du trycka på statusbaren längst upp för att komma till toppen av sidan. Finns det något sånt för s4:an?
3. När jag får sms och trycker på ljusknappen för att låsa upp telefonen står det "1 nytt meddelande". Har provat att ändra till "förhandsgranskning" under inställningar och då visas namnet plus början av sms:et. Kan man få till det så att bara namnet visas på låsskärmen?
4. Sista frågan är när man skriver sms och gör t.ex. en smiley "

" och trycker på mellanslag vill jag att telefonen automatiskt hoppar tillbaka till ABC-tangentbordet. Kan man ändra det?
Tack på förhand!
Click to expand...